آخرین خبرها

دانلود تمام تریلر های UNCHARTED: The Lost Legacy با زیرنویس فارسی

نقد و برسی (منبع زومجی)

دنبال رونمایی از بازی Uncharted: The Lost Legacy در جریان کنفرانس خبری PlayStation Experience 2016، استودیوی ناتی‌داگ جزئیاتی جدیدی را از این بازی جدید منتشر کرده است.

توضیحات ناتی‌داگ به شرح زیر است:

  • وقایع The Lost Legacy بعد از Uncharted 4: A thief’s End دنبال می‌شود.
  • ساخت این بازی ابتدا با هدف یک محتوای قابل دانلود (DLC)‌ آغاز شد، اما اکنون این بازی با عنوان «گسترش‌دهنده داستان (Story Expansion)‌» شناخته می‌شود که می‌توان آن را یک بازی مستقل بزرگ قلمداد کرد.
  • ویدیویی که امروز نمایش داده شد آغاز بازی را نمایش می‌داد، جایی که نِیدین (Nadine)‌ و کلوئی (Chloe) به دنبال نشانه‌ای، در حال رفتن به شهری جنگ زده بودند.
  • تمامی نشانه‌های پلتفرمینگ در بازی حضور خواهند داشت، هرچند این بار بازیکن در نقش نیدین بازی می‌کند و کلوئی نیز او را همراه خواهد کرد.
  • تمام بازی در هند تنظیم شده است، جایی که به دلیل نیمه هندی بودن کلوئی به خوبی قابل درک است.
  • تیم سازنده آزادی عمل بیشتری را حتی نسبت به نسخه اصلی ارائه کرده است.
  • کلوئی سبک مبارزه‌ی متفاوتی را نسبت به نیتن دریک دارد، کلوئی بیشتر از نیتن از وزن خود استفاده می‌کند.
  • داستان بازی دارای پایه و اساس است، اما در جریان داستان اتفاق‌های غیرمنتظره نیز رخ می‌دهد.

Uncharted 4: A Thief’s End به دنبال انتشار در اوایل سال جاری تحسین بسیاری از منتقدان را دریافت کرد. اگر هنوز این بازی را تجربه نکرده‌اید،‌ می‌توانید از این صفحه ویدیو سینمای این بازی رو با زیرنویس فارسی دانلود کنید.

آنچارتد : میراث گمشده اولین نسخه فرعی از سری آنچارتد است که اولین بار در جریان PSX 2016 معرفی شد و در تاریخ نامعلومی برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار بازی، اعلام شده که شاید این بازی بیش از ۱۰ ساعت گیم‌پلی داشته باشد. آرن میر، مسوول روابط عمومی ناتی‌داگ، اخیرا مصاحبه‌ای با IBTimes داشت و در آن گفت:

سال‌ها پیش، زمانی که از ما پرسیده می‌شد که آیا دوست داریم یک بسته الحاقی داستانی برای بازی‌های آنچارتد بسازیم، می‌گفتیم که ما واقعا آن نظم لازم برای انجام این کار را نداریم و اگر بخواهیم یک بسته الحاقی داستانی بسازیم، نتیجه یک بازی کامل خواهد بود!

دلیل این امر این است که ما نمی‌توانیم خودمان را محدود کنیم و حال این اتفاق برای Uncharted: The Lost Legacy هم رخ داده است. زمانی که قصد داشتیم داستان این بازی را پی‌ریزی کنیم، متوجه شدیم که تجربه نهایی بیش از ۱۰ ساعت گیم‌پلی خواهد داشت و فهمیدیم که ما واقعا قادر نیستیم تجربه‌ای کوتاه خلق کنیم.

درست است که میر به طور دقیق اعلام نکرده که بازی چند ساعت گیم‌پلی خواهد داشت ولی مشخص است که ناتی‌داگ تجربه‌ای کوتاه خلق نکرده و چیزی از داستان بازی حذف نکرده است و در نتیجه شاهد یک بازی کوتاه نخواهیم بود.

در بازی Uncharted: The Lost Legacy شاهد حضور شخصیت‌های کلوئی و ندین خواهیم بود و خبری از نیتن دریک در این بازی نخواهد بود. همچنین این بازی یک تجربه کاملا مستقل است و برای بازی کردن آن نیازی به داشتن Uncharted 4 نخواهید داشت.

دانلود تریلر ها با زیرنویس فارسی این لیست به محض انتشار تریلر جدید بروزرسانی خواهد شد

شماره نام تریلر یوتیوب فراتیوب آپارات زیرنویس رایگان
1 UNCHARTED: The Lost Legacy – Riverboat Revelation Cinematic Trailer
دانلود دانلود دانلود دانلود
2 UNCHARTED: The Lost Legacy – PlayStation Experience 2016: Announce Trailer
دانلود دانلود دانلود دانلود
3  

 

درباره (مدیریت سایت)M S V

از طرف تیم بازی تیوب امیدواریم از محتوایی که برای شما تهیه شده رضایت داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید